قیمت کابینت های گلاس

0

ساخت کابینت های گلاس با قیمت مناسب

با نگاه کردن به جدول قیمت ها تا حدودی هزینه ها مشخص می شود ولی در نظر داشته باشید که در نهایت این کابینت ساز است که قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه را به طور دقیق مشخص می کند. تعیین قیمت دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون آشپزخانه تنها با در نظر گرفتن متراژ امکان پذیر نیست. کابینت ساز حرفه ای می تواند با توجه به طراحی کابینت های گلاس ، مواد اولیه و اندازه ها قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه را محاسبه کند.

نحوه قیمت گیری کابینت های گلاس آشپزخانه

برای اینکه بهترین قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه را داشته باشید همیشه از دو یا سه کابینت ساز استعلام بگیرید. انتخاب نجار و کابینت ساز ماهر اصلی ترین اصل در طراحی و ساخت کابینت های گلاس است. اجرا کننده کار و کابینت ساز قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه را به شما اعلام می کند ولی معیار انتخاب هرگز قیمت ارزان تر نیست.
ممکن است کابینت ساز اولی قیمتی را اعلام کند و کابینت ساز دومی قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه را خیلی کمتر از قبلی تخمین بزند. در این حالت تنها به نرخ اعلام شده برای هر متر از متریال اکتفا نکنید. قیمت تمام شده کار بسیار متفاوت است. قبل از انتخاب کابینت ساز و تنظیم قرارداد لازم است تا برخی موارد را در نظر بگیرید.

طرح کابینت های گلاس را انتخاب کنید

اگر می توانید به صورت دستی یک طرح ساده از کابینت های گلاس را روی کاغذ اجرا کنید. در این طرح می توانید جای قرار گیری لوازم بزرگ آشپزخانه نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، سینک ظرفشویی و گاز را مشخص کنید. در این مرحله کشیدن طرح های ویژه مهندسی چندان موردی ندارد تنها می خواهید ایده ذهنی خود را روی کاغذ اجرا کرده و به کابینت ساز نشان دهید. اجرا کننده کار می تواند از روی طرح دستی متوجه طراحی کابینت های گلاس بشود و قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه را اعلام کند. از طرح های آماده کابینت های گلاس هم می توانید ایده بگیرید.

جنس و مدل کابینت های گلاس آشپزخانه را مشخص کنید

آشپزخانه بخشی از فضای دکوراسیون داخلی منزل حساب می شود و باید به زیباترین صورت چیدمان شود. انواع کابینت های گلاس آشپزخانه سفید ، کابینت های گلاس چوبی، کابینت های گلاس ام دی اف، کابینت های گلاس آشپزخانه ، کابینت های گلاس فلزی ، ممبران و ... برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شود.
قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه با متریال مشخص می شود. برای قیمت گیری و ساخت کابینت های گلاس همه موارد را در نظر بگیرید. جنس متریال اصلی، طراحی کابینت های گلاس، برند متریال همگی می توانند قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه را تغییر دهند.
برای مثال قیمت کابینت های گلاس mdf در هر متر مربع از برند ایرانی و خارجی متفاوت است. با کابینت ساز در مورد برند متریال و کشور سازنده صحبت کنید و برندی که بیشتر با بودجه تان سازگاری دارد را انتخاب کنید.

یراق آلات خیلی مهم هستند

برای قیمت گیری در نظر داشته باشید که دستگیره ها، لولاها و پایه ها هم می توانند قیمت کابینت آشپزخانه را تغییر دهند. این مهم است که از قبل اطلاعاتی در مورد قیمت انواع دستگیره کابینت های گلاس و سایر یراق آلات داشته باشید. استفاده از یراق آلات با کیفیت طول عمر، زیبایی و صد البته قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه را افزایش می دهد. در هنگام قیمت گیری از کابینت ساز در مورد جزئیات و نوع یراق آلات توافق کنید. در این صورت می دانید پولی که هزینه می کنید صرف چه مواردی می شود.

نمونه های کار را ببینید

از بین کابینت سازهایی که به منزل تان آمده و قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه را اعلام کرده اند، کدام شرایط مناسب تری دارند؟ اگر هنوز مردد هستید می توانید نمونه کارهای قبلی را ببینید. اغلب این افراد چند طرح کابینت های گلاس آشپزخانه از کارهای قبلی را به همراه دارند. همیشه با استادکاری که تجربه بیشتری دارد، کار کنید. افراد حرفه ای و با تجربه کارها را طبق زمان بندی مشخص شده انجام می دهند.

 

🔔 حتما بخوانید: کابینت های گلاس( مزایا و معایب + نگهداری کابینت های گلاس )

 

قیمت کابینت های گلاس agt

شرکت AGT در سال ۱۹۸۴ در شهر انتالیا ترکیه تاسیس گردید. این شرکت از ابتدای تاسیس با تفکر رشد و توسعه و کیفیت بالا سعی کرد تا سرآمد شرکت های تولیدی  در این قسمت باشد.
ام دی اف هایگلاس AGT از نخستین و بهترین محصولات شرکت AGT بود که توانست شهرت جهانی پیدا کند ، شرکت با تولید در و پروفیل و ام دی اف و لمینت به یک مجموعه کامل در این قسمت مبدل گردیده است.
با توجه به موارد ذکر شده می توانید قیمت گیری را با اطلاع کافی انجام دهید. لازم است تا همه موارد توافق شده در قرارداد ذکر شود. کابینت های گلاس آشپزخانه سفید این روزها خیلی روی بورس است یادتان باشد رنگ کابینت های گلاس و تاج را هم ذکر کنید.
طراحی کابینت های گلاس، زمان ساخت کابینت های گلاس و نصب و اجرا را به طور دقیق در موقع تنظیم قرارداد ذکر کنید. با این اطلاعات می توانید بهترین را انتخاب کنید و طرح کابینت های گلاس آشپزخانه دلخواه تان را با قیمت معقولی اجرا کنید.
اگر برای طراحی کابینت های گلاس، انتخاب مدل کابینت های گلاس آشپزخانه و تغییر دکوراسیون آشپزخانه نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. 

چگونه قیمت کابینت های گلاس های گلاس را محاسبه کنیم ؟

قیمت ها به صورت یک متر طول کابینت های گلاس مشخص می گردد.یک متر کابینت های گلاس دارای یک متر کابینت های گلاس زمینی و یک متر کابینت های گلاس دیواری است.متر کردن بدین صورت است که، از ابتدای کابینت های گلاس تا انتهای آن در حالت طولی متر می گردد.البته، بدین صورت که کل کار اندازه گیری شده دارای ابعاد ( عمق و ارتفاع ) استاندارد باشد.پس از اندازه گیری متراژ زمینی جای یخچال، ماشین لباس شویی،ماشین ظرف شویی و گاز مبله و کمد ها از متراژ زمینی کسر گردد.

قانون ۶۰درصد و ۴۰ درصد برای محاسبه قیمت کابینت های گلاس های گلاس

در این قانون کابینت های گلاس های زمینی ( با ارتفاع ۹۰ ) ۶۰ درصد و کابینت های گلاس های هوایی ( با ارتفاع ۷۰ ) ۴۰ درصد از قیمت در هر متر طول می باشد.
برای مثال :
اگر یک متر کابینت های گلاس هزینه‌ای برابر با ۱۰۰۰ هزار ریال داشته باشد.
قیمت کابینت های گلاس های گلاس زمینی ۶۰۰ هزار ریال
و قیمت کابینت های گلاس های گلاس دیواری‌ ۴۰۰ هزار ریال است .
متعلقات و شرایط یک متر کابینت های گلاس
۱) یک متر یونیت کابینت های گلاس زمینی و یک متر یونیت کابینت های گلاس هوایی
۲) یک متر صفحه کابینت های گلاس شرکتی
۳) درب یونیت
۴)یک متر تاج، زیر چراغ، پاخور
۵) کلیه یراق آلات شرکتی
(دستگیره، لولا، جک پمپی یا ساعتی، ریل , پایه , قرنیز و …)
۶) کلیه ابزارآلات که برای یک متر کابینت های گلاس زمینی و هوایی مورد نیاز است.
در کابینت های گلاس های خارج از استاندارد طول کابینت های گلاس به نسبت فضا متر می گردد و
عمق و ارتفاع تغییر اندازه دارند که با توجه به جدول ضرایب متراژ کابینت های گلاس قابل محاسبه است.

ابعاد استاندارد کابینت های گلاس دیواری

عمق ۳۰ سانتی متر و ارتفاع ۷۰ سانتی متر است.همچنین در فضاهایی که ارتفاع سقف بیش از ۲۴۰ سانتیمتر باشد
میتوان ارتفاع کابینت های گلاس دیواری را ۹۰ سانتیمتر گرفت،تعداد طبقات در کابینت های گلاس ارتفاع ۹۰ سه قسمت است و نحوه محاسبه آن نیز همانند کابینت های گلاس زمینی ۶۰ درصد محاسبه می شود.
(در اجرای کابینت های گلاس های دیواری باید دقت داشت تا ابعاد آن از حدود حجم های استاندارد خارج نشود ،چرا که به وزن آن باید دقت شود.
سنگین شدن کابینت های گلاس دیواری ممکن است خطرناک باشد.)

کابینت های گلاس زمینی

بدنه کابینت های گلاس های زمینی ارتفاع استانداردی دارند که برابر ۷۲ سانتیمتر است
که این ارتفاع با صفحه رویه شرکتی ( ۳۲ میلی متر ) و پایه ( ۱۴ سانتیمتر ) به ۹۰ ساتیمتر می رسد.
استاندارد عمق کابینت های گلاس های زمینی ۵۵ سانتیمتر می باشد.

کابینت های گلاس کمدی

به کابینت های گلاس های ایستاده ای که از زمین شروع شده وهم ارتفاع با کابینت های گلاس های هوایی می باشند کابینت های گلاس کمدی گویند.
نحوه محاسبه قیمت آن ها سه برابر کابینت های گلاس زمینی ( یعنی ۱۸۰درصد) می باشد.

کابینت های گلاس ویترینی

به کابینت های گلاس هایی که بدنه تمام رنگی دارند ومحل قرار دادن اجناس دکوری درآشپزخانه می باشد ویترین میگویند.
نحوه محاسبه ویترین های دیواری ۲ برابر کابینت های گلاس دیواری (یعنی ۸۰ درصد) و نحوه محاسبه ویترین های زمینی ۲ برابر کابینت های گلاس زمینی (یعنی۱۲۰درصد) می باشد.

کابینت های گلاس نیمه کمدی

به کابینت هایی که ارتفاع آن ها از روی سطح صفحه تا هم ارتفاع دیواری ها می باشد کابینت های گلاس نیمه کمدی می گویند.
کابینت های گلاس نیمه کمدی ها معمولا ارتفاعی در حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر دارند و نحوه محاسبه آنها دو برابر کابینت های گلاس های زمینی (یعنی ۱۲۰ درصد) می باشد.

درب نما

در انتهای یک راسته از کابینت ها که پهلو یا قسمتی از بدنه سفید کابینت های گلاس در معرض دید قرار می گیرد باید برای زیبایی کار آن را هم رنگ با ام دی اف رنگی که مشتری انتخاب می نماید پوشاند
یعنی یک بار دیواره بدنه کابینت های گلاس قرار می گیرد و روی آن دیواره دیگری که به آن درب نما می گویند.
از درب نما در نمای پشت اپن ها . یا جزیره هایی که رو به پذیرایی قرار می گیرند و یا پهلو بدنه هایی که در معرض دید قرار می گیرند استفاده می شوند.
نکته : منظور از درب نما، درب کابینت های گلاس نیست.
نکته : هزینه نماهای کابینت های گلاس بر اساس طراحی به هزینه های فوق اضافه می شود.

کابینت های گلاس جزیره

در آشپزخانه های سبک مدرن امروزی، قسمتی به نام جزیره می باشد که بسیار کاربردی است.برخی از طراحان آشپزخانه در اپن جزیره یا کانتر میز غذاخوری تعبیه می نمایند که بستگی به این امر دارد که آیا سینک روی جزیره قرار گرفته باشد یا خیر.کانتر یا جزیره از متریال های متفاوتی ساخته می شود و تنوع زیادی دارد و کاملا بستگی به سلیقه کارفرما خواهد داشت. به طور کلی به کابیت زمینی که به دیوار متصل نمی شود کابینت های گلاس جزیره گویند.
ابعاد استاندارد آن ها همانند کابینت های گلاس زمینی می باشد.نحوه محاسبه آن ها ۵/۱ برابر کابینت های گلاس زمینی ( یعنی۹۰ درصد) می باشد.چرا که دو طرف آن ها در معرض دید هستند و طرف پشت آن ها نیز بایستی از جنس خود درب ها کار شود.

صفحه رویه کابینت های گلاس

همان طور که گفته شد در محاسبه قیمت کابینت های گلاس ها متراژ ماشین لباسشویی و ظرفشویی می بایست از فضای کابینت های گلاس های زمینی کسر گردد.
همانند متراژ گاز اجاق و یخچال متراژ ماشین ها نیز از متراژ زمینی ها کسر می گردد.در قسمت ماشین ها در اجرا عملا فقط صفحه رویه کار شده است که مقصود از رویه ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز همان صفحه رویه است.

نمای یخچالی

برای زیبایی در فضای آشپزخانه و محفوظ کردن نمای پشت یخچال معمولا دور یخچال را توسط کاور می پوشانند.خصوصا یخچال های ساید که عمق بیشتری نسبت به یخچال های معمولی دارند از کاور یخچال استفاده می شود.

علت اختلاف قیمت در ساخت کابینت های گلاس چیست ؟

قبل از اینکه توضیح بدهیم که علت اختلاف قیمت در ساخت کابینت های گلاس چیست و اصولاً چرا قیمت مثلا AGT ترک در نمایشگاه های مختلف متفاوت است لازم است مشخص کنیم تفاوت بین کار کابینت های گلاس و دکوراسیون هایی که به صورت سفارشی ساخته می شوند و پیش ساخته نیستند را با کارهای سری سازی و محصولات آماده بیان کنیم.
در کارهای سری سازی از یک رنگ ورق شروع به تولید مثلا یک میز تلویزیون می کنند که عموما از جنس های ارزان قیمت استفاده می کنند و تولید آن ها یک عدد نیست در سری سازی ممکن است از یک طرح 50 عدد محصول را با یک رنگ و مدل ثابت تولید کنند ، در این حالت تولید کننده از تمام پرتی های ورق استفاده می کند و قیمت محصول را کاهش می دهد اما در کار سفارشی پرتی کار با سازنده است و سازنده نیز آن را با مشتری محاسبه می کند.
پس نباید کابینت سازی و کارهای سفارشی ساز را با فروشندگان مشاغلی که محصولات آماده را می فروشند مقایسه کنید. مثلاً فروشندگان لوازم خانگی، شما برای خرید یک یخچال، تلویزیون و… می توانید قیمت فروشندگان مختلف لوازم خانگی را مقایسه کنید چون یک محصولات سری سازه شده با مشخصاتی ثابت را می فروشند. اما در کارهای سفارشی اینگونه نیست، برای سفارش یک میز تلویزیون سفارشی شما یک برند را انتخاب می کنید از سمپل رنگ های آن برند هر رنگی را که می خواهید سفارش می دهید، در نقشه کاری خود طبق سلیقه خودتان هر نوع تغییری که باب میل تان باشد را اعمال می کنید.

ملاک قیمت گذاری یک کار سفارشی چیست؟

شما وقتی در مورد قیمت کابینت های گلاس مثلا هایگلاس ترک سوال می کنید ممکن است از 1.150 میلیون هزار تومان تا 1.850 میلیون هزار تومان قیمت بگیرید و نمی دانید ملاک این اختلاف قیمت برای چیست. آیا یکی گران فروش است و دیگری منصف؟ برای پاسخ به این سئوال باید چند نکته را همواره در نظر داشته باشید

ابعاد و نقشه پروژه :

هنگامیکه طراح دارای ذهن خلاق و تجربه فراوان باشد بهترین ابعاد و جایابی المان های مورد نظر را برای اجرا در نظر میگیرد به همین منظور او با توجه به نوع پلان تصمیم میگیرد که چگونه با خلاقیت و دانش خود بهترین استفاده از فضا را داشته باشد بسیار مشاهده شده که برای یک پروژه اختلاف متراژی بالای 3 متر هم به مشتری ارائه شده که ناشی از طراحی های غلط و غیر اصولی است

جزییات فراوان:

تجهیزات لوازم و ریزه کاری های فراوانی در ساخت کار کابینت های گلاس و طراحی دکراسیون وجود دارد که باید به دقت به انها توجه نمود به طور مثال تفاوت مابین یک جک مرغوب ایتالیایی و یا ترک با یک نمونه بی کیفیت درجه سوم چینی ، چیزی بیشتر از 80 هزار تومان است و یا یک یونیت کابینت های گلاس را میتوان با جک گازی معمولی 100نیوتن با قیمت 7 هزار تومان کار کرد و همان کار با جک اتوبوسی ارام بند با قیمت 95 هزار تومان بنابراین برای محاسبه قیمت یک متر از کار به تمام هزینه های جانبی مثل درب نما یا نمای اضافه. یراق الات ، جک ، پایه و.... توجه داشته باشید به طور کلی وقتی تصمیم به ساخت کابینت های گلاس گرفته میشود باید 6 مرحله در ان لحاظ شود طراحی – خرید ورق – برش – PVC – مونتاژ – نصب هریک از این مراحل نیز در اجرای نهایی کار و شکیل بودن پروژه بسیار مهم است چرا که شما فرض نمایید با یک طراحی غلط و مکان یابی اشتباه ، چه خسارت جبران ناپذیر و هزینه های جانبی را به مصرف کننده وارد خواهد شد و یا استفاده از نیروی کار غیر ماهر در مرحله نصب و یا استفاده از ابزار و لوازم نامرغوب هنگام مونتاژ کیفیت کار نهایی را به حدی پایین می آورد که گاها باعث بروز صدمات مالی فراوان نیز میگردد.

چرا یک نقشه مشخص با متریال مشخص قیمت های متفاوتی دارد؟

کار ساخت کابینت های گلاس یا دکوراسیون یک کار سفارشی و به قول معروف دست ساز است و قیمت ها در همین جا شروع به تغییر می کند. حال چند نمونه مثال میزنیم تا برخی از تفاوت ها مشخص شوند. گام اول برای ساخت کار شما خرید ورق است برای خرید ورق های ام دی اف سفید که در بدنه کار استفاده می شود را می توان از ورقی 440 هزار تومان تا 650 هزار تومان ایرانی، ترک، کره ای، چینی، تایوانی و …) که این تفاوت قیمت فقط در کیفیت ورق ها است و ابعاد آنها با هم برابر است و مشتری هیچ تفاوتی را بین آنها نمی تواند احساس کند.
قدم بعدی برش ورق است این ورق ها را می توان با دستگاه های برش معمولی کارگاهای کوچک 2 میلیون تومانی تا دستگاه های فوق پیشرفته 200 میلیون تومانی برش زد که تفاوت در دقت، کیفیت و زمان انجام کارها کاملا مشهود می شود که معمولا بر روی لبه برش ها قابل تشخیص است. اگر به لب پر شدن روکش ام دی اف ها در حاشیه کار در کنار نوار پی وی سی دقت کنید می توانید تفاوت ها را احساس کنید.
پی وی سی از دیگر کارهای مهمی است که انجام می شود. قیمت پی وی سی هایی که بر روی ورق ها زده می شود از متری 700 1تومان تا 15000 تومان متغیر است و همچنین دستگاه های پرس آن هم از 40 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان قیمت دارند که در قیمت پرس در هر متر و کیفیت آن ها تاثیر می گذارند ولی مشتری اطلاعی در مورد آن ها ندارد. قدم آخر مونتاژ و نصب است. می توان گفت مهم ترین قسمت همین جاست که توسط نصاب انجام می شود و دقت و نحوه نصب او مهم است قیمت نصب در تهران از متری 55 هزار تومان تا متری 100 هزار تومان انجام می شود و بین کیفیت های نصب متفاوت است.
در این بخش سعی کردیم، بتوانیم به این سوال مشتریان که “علت اختلاف قیمت در ساخت کابینت های گلاس چیست ؟” با ذکر قیمتهای مثالی پاسخ بدهیم. البته لازم به ذکر است که هدف ما هرگز این نیست که القاء کنیم هر قیمت بالایی کار خوبی است و هر قیمت پایینی کار ضعیف. توصیه می کنیم برای اینکه بهتر انتخاب کنید کیفیت کار های نمایشگاه ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در مرحله بعدی اگر هنوز به انتخاب خود شک دارید از کابینت ساز خود بخواهید نمونه اجرا شده کار خود را به شما نشان بدهد. یک مورد مهم دیگر در این اختلاف قیمت ها وجود دارد که شاید خیلی ها دوست نداشته باشند مشتری آن را بداند این است که برخی از ورق های ام دی اف رنگی مثلا آلمانی،اسپانیایی، اتریشی و غیره مشابه ایرانی، ترک، چینی و… را دارند و اختلاف قیمت ورق های اصل آن با ورق های غیر اصل بسیار زیاد است و حتی ابعاد آن ها هم بیشتر است و دیده شده که برخی از فروشندگانی که هیچ مجوز فعالیت رسمی ندارند از این نمونه ها به عنوان اصل با قیمتی پایین تر برای مشتری استفاده نموده اند.

قیمت کابینت های گلاس سیاه و سفید

یکی از مدل امروزی و مدرنیته ، کابینت های گلاس سیاه و سفید است. استفاده از این ترکیب رنگی جلوه ای بسیار زیبا لوکس به آشپزخانه ی شما می بخشد. قیمت این نوع کابینت های گلاس هم نسبتاً مناسبه و خودِ این باعث شده افزایش سهم های گلاس در بین انواع کابینت های گلاس رو شاهد باشیم. معمولاً طرح‌های این کابینت های گلاس از نوع کابینت های گلاس‌های مدرن و ساده هستند.

قیمت ها وابسته به نوع و کیفیت است

کابینت های گلاس در سطح بازار دارای انواع مختلفی است که در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه می شوند. مطمئنا کابینت های گلاس هم همانند هر جنس مصرفی دیگری دارای محدوده ی قیمت مشخصی است اما در این محدوده ی قیمتی بسته به کیفیت کار و رنگ و طرح و .. قیمت ها می توانند متفاوت باشند. به طور کلی هر چه جنس و کیفیت های گلاس بالاتر باشد ، قیمت نیز به همان نسبت بالا تر است و در طرح و رنگ های خاص از این طرح ها هم شاهد اندکی تفاوت قیمتی می باشیم.
عامل دیگری که در تعیین قیمت این نوع کابینت های گلاس ، تاثیر گذار است ، جنس و کیفیت روکشی است که بر روی کابینت های گلاس استفاده شده است ، به طور کلی هر چه جنس این روکش مقاوم تر باشد و توان تاب آوردن در برابر خط و خش بیشتری داشته باشد ، قیمت بیشتر می شود.
نکته ای که شاید در انتخاب شما در این زمینه تاثیر گذار باشد این است که کابینت هایی با رنگ های روشن تر مثل رنگ سفید و کرمی کمتر از موارد مشابه خط و خش را نمایان می کنند که می تواند یک ویژگی مثبت برای این نوع کابینت های براق و شفاف به حساب آید.

قیمت برند های مختلف کابینت های گلاس

یکی دیگر از مواردی که در قیمت این نوع کابینت های گلاس ها اثر گذار است برند و مارک آن ها و همچنین داخلی و یا خارجی بودن آن ها است. به طور معمول قیمت ورقه های خارجی با برند های مختلف از موارد مشابه داخلی بیشتر است و تفاوت واضحی میان این دو است.
نکته ی قابل توجه این است که همیشه این تفاوت قیمت و بیشتر بودن قیمت ورقه های کابینت های گلاس خارجی نسبت به داخلی دلیل بر آن نمی شود که کیفیت نمونه های خارجی بیشتر از ورقه های ایرانی است ، ممکن است ورقه های ایرانی ارزان تر با کیفیت تر و بهتر از خارجی شان باشند. 

قیمت نهایی کابینت های گلاس

نمی توان قیمت کابینت های گلاس را به صورت قطعی تعیین کرد اما اگر محدوه ی قیمت های در رنج ثابتی باشد ، قیمت نهایی کابینت های گلاس به عوامل متعددی بستگی دارد. جدایی از مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم به قیمت تمام شده و نهایی این کابینت های گلاس ها به متراژ آشپزخانه و یا محلی که قصد دارید در آن از کابینت های گلاس استفاده کنید بستگی دارد. طبیعتا هر چه متراژ آن محیط بزرگتر باشد ، مواد مصرفی مورد نیاز نیز بیشتر می شود و قیمت های بالاتر می رود. مورد اثر گذار دیگر در قیمت نهایی این امر دست مزد و اجرت کابینت ساز است که بستگی به مهارت و تخصص آن فرد دارد و نمی توان مبلغ مشخصی برای آن در نظر گرفت. موارد جزیی مثل هزینه های دستگیره های کابینت های گلاس و .. هم می تواند بر قیمت نهایی این نوع کابینت های گلاس ها اثر گذار باشد.
در آخر پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید برای منزلتان کابینت های گلاس های جدیدی تهیه کنید ، از مواد اولیه با کیفیت و کابینت ساز های حرفه ای کمک بگیرید زیرا در غیر این صورت مجبور به تعویض زود هنگام کابینت های تازه خواهید شد و مجبور به پرداخت هزینه های تعمیرات و … هستید .