قیمت کابینت فلزی

1

قیمت کابینت آشپزخانه فلزی

برای خرید کابینت اشپزخانه فلزی آگاهی از قیمت های ان از اهمیت بالایی برخوردار است. باید گفت کابینت های فلزی نسبت به کابینت های دیگر ارزان تر بوده و قیمت مناسب تری دارند. عموم قیمت کابینت آشپزخانه فلزی بر حسب متراژ، کیفیت و طرح انها قیمت گذاری می گردد. کابینت های گالوانیزه و فولاد خام ارزان تر هستند اما کابینت استیل در رده کابینت های گران وجود دارد.
شما می توانید با استفاده از چارچوب فلزی در کابینت های ام دی اف بسیاری از هزینه های موجود را کاهش داده و صاحب یک آشپزخانه زیبا و شیک شوید.

قیمت کابینت فلزی دست دوم و پیش ساخته

قیمت کابینت فلزی آماده

مطمئناً همه‌ی ما دلمان می‌خواهد کیفیت و ارزانی را با هم داشته باشیم. شاید در نگاه اول برای خرید کابینت، این دو ویژگی دور از ذهن به نظر برسد. اما در این مطلب به شما خواهیم گفت که چطور با کابینت‌های آماده و یا دست دوم با قیمتی ارزان به کیفیت دلخواهتان برسید.

کابینت‌های آماده از قبل ساخته شده‌اند و فقط زحمت جا دادنشان در آشپزخانه با شماست. کابینت‌های دست دوم هم قبلاً مهمان آشپزخانه‌ی دیگری بوده‌اند و با هزینه کمی می‌توانند در دل آشپزخانه‌ی شما جا بگیرند و زندگی آشپزخانه‌ای جدیدی را شروع کنند.

برای مشاهده مدل های دستگیره کابینت کلیک کنید.

قیمت کابینت فلزی درب ام دی اف چقدر است ؟

کابینت فلزی درب ام دی اف یک کابینت ارزان برای کسانی است که بودجه کافی برای یک کابینت ام دی اف ندارند.
با کابینت فلزی درب ام دی اف میتوانند ظاهر یک کابینت ام دی اف را به آشپزخانه خود بیاورند.
قیمت کابینت فلزی درب ام دی اف نسبتا ارزان است.

شما می توانید با تعویض دستگیره کابینت به راحتی یک دکراسیون جدید ایجاد نمایید و ظاهری شیک به کابینت فلزی خود ببخشید. دستگیره های کابینت دارای مدل های مختلفی هستند که بسته به نوع و طرح کابینت باید محصول مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. دستگیره کابینت فلزی را می توانید از فروشگاه یراق کالا تهیه نمایید. این مجموعه دارای مدل های مختلفی از دستگیره کابینت می باشد که با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. توصیه می کنیم برای خرید یراق آلات کابینت حتما به یراق کالا مراجعه بفرمایید.

قیمت کابینت فلزی درب ام دی اف چقدر است و چگونه محاسبه میشود؟

قیمت کابینت فلزی با درب MDF چه تفاوت هایی با قیمت کابینت فلزی و یا ام دی اف دارد؟ این ترکیب ساخت کابینت اصلاً برای چه چیزی استفاده می شود؟ ما هم می توانیم از این ترکیب برای ساخت و نصب کابینت آشپزخانه خودمان استفاده کنیم؟ طول و عمر و کیفیت این نوع کابینت چطوراست؟
ترکیب کابینت فلزی با درب MDF یک ترکیب ایده آل برای کسانی است که دنبال یک کابینت زیبا و با قیمت مناسب هستند. نکات مهمی در مورد برآورد قیمت کابینت فلزی با درب ام دی اف وجود دارد که افرادی که می خواهند از این نوع کابینت استفاده کنند، خوب است به این نکات توجه کنند. با حساب اینکه این نوع کابینت از یک متریال ساخته نمی شود، حرف و حدیث‌های زیادی هم در برآورد قیمت کابینت فلزی با درب MDF به وجود می آید که تصمیم داریم به صورت دقیق انها را در این متن بررسی کنیم.

🔔 حتما بخوانید: آیا میتوان با کابینت فلزی دکوراسیون زیبایی برای خانه رقم زد؟

 

چرا کابینت فلزی با درب ام دی اف ؟

 

کابینت فلزی یکی از ارزان‌ترین انواع کابینت است که البته حقیقتش این است که اگر جنس فلز مصرفی مرغوب باشد چندان زیاد هم کمتر از کابینت ام دی اف نمیشود. اما به هر حال مقداری کمتراست (حدود ۲۰%). نکته منفی که درباره کابینت‌های فلزی وجود دارد این است که این کابینت معمولاً از نظر زیبایی و جذابیت نمی تواند نظر خانم‌ها را جلب کند و سلیقه آنها را ارضا نمی کند. خوب حالا چکار می‌توانیم بکنیم که هم کیفیت و مزیت هایی مثل قیمت پایین این کابینت را داشته باشیم و هم اینکه زیبایی و جذابیت آشپزخانمان را هم داشته باشیم؟
پاسخ این سؤال کابینت فلزی با درب ام دی اف. کابینت فلزی با درب MDF می تواند مزیت طول عمر و قیمت پایین کابینت فلزی را با زیبایی و جذابیت ام دی اف جمع کند و در نهایت منجر به تولید یک کابینت زیبا و شیک و البته با قیمت مناسب بشود.
جالب است که بدانید استفاده از کابینت فلزی با درب ام دی اف طرفداران زیادی هم دارد و خیلی‌ها از این ترکیب برای کابینت آشپزخا نه استفاده می کنند. اما نکته مهمی که درباره این ترکیب وجود دارد، قیمت کابینت فلزی با درب MDF است که معمولاً خیلی‌ها نمی توانند انرا حساب کنند و حرفهای کابینت ساز را قبول میکنند.

قیمت کابینت فلزی با درب MDF

در واقع قیمت کابینت فلزی با درب ام دی اف را باید با ترکیب کابینت فلزی و قیمت کابینت فلزی و قیمت درب ام دی اف به دست بیاوریم. اما قیمت این نوع کابینت هم می تواند بسته به متریالی که استفاده می شود متفاوت باشد. برای برآورد دقیق قیمت کابینت فلزی با درب MDF باید سراغ یک کارشناس و کابینت ساز برویم. اما چند نکته را باید موقع اخذ قیمت کابینت فلزی با درب MDF دقت کنیم.
اولین نکته اینکه قیمت متری نگیریم که اصلاً به درد نمی خورد و بعد می تواند عوض بشود. دوم هم اینکه جزئیات را به کابینت ساز بگوییم. یعنی ارتفاع کابینت، عرض لازم و یا اگر جای مخصوصی لازم دارید و هر چی که فکر می کنید را باید بگویید. چون ممکن است بر قیمت نهایی اثر بگذارد و اگر کابینت ساز در جریان نباشد ممکن است بر، برآورد قیمت نهایی کمی شما رو دچار مشکل کند.

قیمت کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی با درب  ام دی اف

عوامل بسیار زیادی مانند ابزار و یراق، ارتفاع لازم برای پایه ها،  درصد کابینت‌های هوایی و زمینی می توانند بر روی قیمت تاثیرگذار باشند.

چرا با اینکه قیمت کابینت فلزی با درب  ام دی اف خیلی کمتر نیست، هنوز برخی از آن استقبال می‌کنند؟

پاسخ این سؤال را در این دلایل جستجو کنید:
•    برخی علاقمند هستند که کابینتشان استحکام خیلی زیادی داشته باشد. مثلاً یک خانواده پر جمعیت را تصور کنید که بچه ها از روی وسایل بالا و پایین میروند. روی کابینت مینشینند. پدر و مادرشان هم نمیخواهند زیاد مانع آنها شوند. یونیت های فلزی، استحکام بیشتری از یونیت های ام دی اف دارند
•    برخی خانواده ها دوست دارند کل کابینت را هر چند وقت یکبار با آب بشورند. وقتی کابینت ام دی اف باشد، نمیشود. اما با یک سری تمهیداتی، وقتی بدنه کابینت از جنس فلز باشد، امکان‌پذیراست.
•    قیمت کابینت فلزی با درهای MDF به هر حال می‌تواند تا حدودی (حدود ۱۰-۱۵%) کمتر از کابینت تمام ام دی اف باشد.

جنس بدنه کابینت فلزی درب ام دی اف چیست؟

جنس بدنه این نوع کابینت، مثل اکثر کابینت‌های فلزیِ قدیم، عموماً از گالوانیزه ساخته میشود. نکته ای که در اینجا هست این است که کارگاه های ساخت این نوع یونیت ها (بدنه های فلزی کابینت)، میتوانند از ورق های با کیفیت و ضخامت مختلف استفاده کنند. شما به عنوان مشتری میدانید از چه چیزی استفاده میکنند؟ نه! پس چاره چیست؟  راه حل اصلی این است که سعی کنید فردِ درستکار، با سابقه و حرفه ای را برای ساخت کابینت در نظر بگیرید.

نحوه محاسبه قیمت کابینت فلزی با درب MDF

برای اینکه با ساز و کار محاسبه قیمت کابینت فلزی با درب ام دی اف آشنا بشوید، باید با جزئیات مربوط به هر نوع کابینتی آشنا باشید. کار خیلی سختی نیست. هزینه‌های ساخت و نصب یک کابینت تقریباً مشخص هستند. فقط کافی است مراحل کار رو بدانید.
مراحل کار یک کابینت ساز این است که اول طراحی و ساخت کابینت است، سپس نصب. هر کدام از این مراحل دستمزد خاص خودشان را دارند. علاوه بر این دستمزد قیمت ابزار یراق مورد استفاده، نوع متریال و مشخصات کابینت شما با قیمت‌های قبلی جمع می شوند. البته کابینت ساز می تواند یک قیمت متری را به صورت حدودی به شما بدهد ، اما برای تعیین قیمت نهایی باید همه اینها به صورت جداگانه بررسی و محاسبه بشوند.
قرار نیست شما متخصص طراحی و نصب و تعیین قیمت کابینت فلزی با درب MDF بشوید نه! اصلاً مقصود ما از این مقاله چنین چیزی نیست. اما قرار هم نیست وقتی قیمت کابینت فلزی با درب ام دی اف رو محاسبه میکنید، متوجه توضیحات کابینت ساز نشوید.
اطلاع از اصول قیمت گذاری میتواند کار شما را خیلی راحت کند. مهم‌ترین مزیتی که این آشنایی برای شما دارد این است که به راحتی می توانید یک برآورد صحیحی از قیمت داشته باشید.

قیمت به روز کابینت فلزی در بازار ایران

قیمت کابینت فلزی کم است یا زیاد؟ بارها با این سوال مواجه شدم چون هنوز هم عده‌ای کابینت فلزی را دوست دارند. برخی افراد هم ترجیح میدهند از کابینت فلزی با درب ام دی اف استفاده کنند تا خیالشان بابت استحکام یونیت کابینت راحت باشد. بهرحال کابینت فلزی معمولی، جزء کابینت های ارزان قیمت محسوب می‌شود.
البته میدانید که چند نوع کابینت فلزی وجود دارد! یک نوعش که قدیم‌ها زیاد استفاده می‌شد کابینت فلزی گالوانیزه است، بنام کابینت فلزی معمولی. نسبتاً قیمت پایینی دارد،یک نوع دیگر که حتماً دیدید، کابینت فلزی استیل است. که در آشپزخونه‌های رستوران‌ها، آزمایشگاه‌ها و جاهایی از این قبیل استفاده می شود. هزینه این نوع کابینت فلزی اصلاً کم نیست چون استیل، ماده ی به نسبت گران قیمتی است.

بهترین روش برای تعیین قیمت نهایی کابینت فلزی چیست؟

بهترین روش این است که با چند کابینت ساز مطمئن صحبت کنید و بخواهید قیمت نهایی را به شما اعلام کنند.