قیمت دستگیره کابینت

0

دستگیره کابینت می تواند در زیبایی ظاهری کابینت های آشپزخانه شما نقش بسیار مهمی را ایفا نماید. این محصولات علاوه بر زیبایی موجب افزایش کارایی و استفاده آسان تر از کابینت ها نیز می شوند. دستگیره ها از یراق های مورد استفاده در تمام کابینت ها هستند که نقش بسیار مهمی را در کیفیت استفاده از کابینت ایفا می کنند. بعضی از مدل های دستگیره کابینت را می توانید برای نصب در کمد ها نیز استفاده نمایید. اگر به دنبال خرید دستگیره کابینت لوکس و مدرن هستید و می خواهید از مدل های متنوع و روز بازار دیدن نمایید به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات دستگیره کابینت مجموعه یراق کالا بازدید نمایید.

دستگیره کابینت

کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین عناصر تشکیل دهنده دکوراسیون فضای داخلی می باشد. شما با استفاده کابینت ها هم می توانید باعث ایجاد ظاهری زیبا در منزلتان شوید و هم به فضای داخلی آشپزخانه نظم و ترتیب ببخشید. یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده کابینت ها که موجب ایجاد زیبایی در ظاهر کابینت ها می شود، دستگیره کابینت است. شاید شما به فکر تغییر دکوراسیون ساختمان خود باشید ولی بودجه لازم برای این کار در اختیارتان نباشد. باید بدانید حتی با تعویض دستگیره های کابینت و خرید یک محصول شیک و زیبا می توانید دکوراسیونی جدید برای منزل خود خلق نمایید. قیمت دستگیره کابینت ارتباط مستقیمی با جنس دستگیره و نوع طراحی و آبکاری آن دارد. همان طور که اشاره شد برای خرید و اطلاع از لیست قیمت دستگیره های کابینت می توانید با فروشگاه یراق کالا تماس بگیرید.

از دیگر فروشگاه های معتبر در زمینه فروش یراق آلات کابینت، می توان به جهان یراق اشاره نمود. در مجموعه جهان یراق می‌توانید انواع دستگیره کابینت، پایه کابینت، جک، ریل و کشو را خریداری نمایید. 

برای خرید انواع دستگیره کابینت کلیلک کنید.

قیمت انواع دستگیره کابینت

ممکن است پس از نصب کابینت یکی از مهم ترین سوالاتی که با آن مواجه شوید، این است که از چه مدل دستگیره ای برای کابینت خود استفاده نمایید؟ هر آشپزخانه ای با توجه به نوع دکوراسیون و مدل چیدمان نیازمند دستگیره ای مناسب با آن چیدمان می باشد. انواع متنوعی از دستگیره کابینت و کمد طراحی شده است که این امکان را به شما می دهد تا متناسب با مدل کابینت آشپزخانه ی خود یا کمد و بوفه منزل تان بتوانید انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت خرید دستگیره کابینت

از انواع دستگیره کابینت موجود در بازار می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دستگیره کابینت سرامیکی
  • دستگیره کابینت ممبران
  • دستگیره کابینت هایگلاس
  • دستگیره مدرن و لوکس
  • دستگیره کلاسیک
  • دستگیره مخفی، تک  پیچ، دو پیچ و ...

 

قیمت خرید دستگیره کابینت

 

چگونه دستگیره مناسب را برای کابینت خود انتخاب نماییم؟

دستگیره های کابینت از قسمت های مهم کابینت به شمار می روند که علاوه بر کاربردی که دارند باعث ایجاد زیبایی در نمای کابینت نیز خواهند شد. امروزه کابینت در مدل های متنوعی طراحی و نصب می شوند که برای هر کدام از این مدل ها انواع دستگیره طراحی شده است. به طور معمول برای کابینت های ممبران، ام دی اف، هایگلاس و فلزی از دستگیره کابینت دکمه ای و یا خطی استفاده می شود. اما دستگیره کابینت خطی بیشتر برای کابینت های کلاسیک استفاده می شود. 

بهتر است دستگیره کابینت را متناسب با نوع طراحی و جنس کابینت خود انتخاب نمایید. توجه نمایید که دستگیره با طراحی و رنگ کابینت شما همخوانی داشته و به زیبایی بیشتر کابینت شما کمک می کند و هم متناسب با طراحی کابینت است و می توانید پس از نصب به راحتی از کابینت استفاده نمایید و شما را به دردسر نمی اندازد.

دستگیره کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از مدل های شیک کابینت است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کابینت های ممبران به مدلی از کابینت چوبی گفته می شود که جنس ساختار داخلی آن از ام دی اف  و یا نئوپان است. البته استفاده از نئوپان زیاد مرسوم نیست و آن هم به دلیل پایین بودن کیفیت این مدل از مواد اولیه می باشد. می توان گفت کابینت ممبران نوعی کابینت MDF  است اما در ساخت روکش کابینت از تکنولوژی وکیوم استفاده شده است. دستگیره کابینت ممبران باید متناسب با رنگ و طرح آن انتخاب شود. دستگیره کابینت ممبران طلایی یکی از محصولات کلاسیک است و معمولا در کابینت های ممبران سفید رنگ مورد استفاده قرار می گیرند. 

دستگیره کابینت هایگلاس

امروز کابینت های گلاس سفید نقره‌ای یکی از محبوب ترین مدل های کابینت به شمار می رود. روکش هایگلاس بسیار براق و شیک می باشد و استفاده از رنگ سفید باعث می شود آشپزخانه شمار بزگ‌ تر نشان داده شود. ار طرفی قیمت این نوع روکش نسبت به انواع دیگر روکش‌های براق مناسبتر است. روکش‌های براق دیگری هم مشابه های گلاس سفید نقره‌ای می باشند مانند: روکش ملامينه براق، پلي گلاس يا پلي لاک، روکش رنگ و پوليش براق، روکش UV، پی وی سی براق.

دستگیره های استفاده شده در کابینت هایگلاس باید متناسب با رنگ کابینت انتخاب شود و یک تضاد و ترکیب خاص را در آن رعایت نمایید. سعی کنید در هنگام خرید دستگیره کابینت هایگلاس حتما از سازنده کابینت و یا طراح دکوراسیون منزلتان مشورت بگیرید.

مرکز فروش دستگیره کابینت

جنس دستگیره کابینت

دستگیره های کابینت آشپزخانه علاوه بر طرح های مختلف، دارای جنس های متنوعی نیز هستند که باید براساس دکوراسیون آشپزخانه شما، رنگ و طرح کابینت انتخاب شوند. از جنس های مختلف دستگیره کابینت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دستگیره کابینت استیل یا فلزی
  • دستگیره برنجی
  • دستگیره کابینت چوبی
  • دستگیره سرامیکی
  • دستگیره زاماک

در حال حاضر دستگیره های سرامیکی از محبوبیت خوبی در بازار برخوردار می باشند. همچنین دستگیره کابینت تولید شده از متریال زاماک یکی از زیباترین و مقاوم ترین محصولات بازار به شمار می رود که در عین مقاومت و زیبایی دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد.

سایز بندی دستگیره کابینت چگونه است؟

منظور از سایز دستگیره کابینت فاصله پیچ تا پیچ محل اتصال دستگیره بر روی کابینت است. سایز دستگیره های کابینت بر حسب مضربی از عدد 32 بر حسب میلی متر می باشد البته به غیر از مدل های تک پیچ. سایز این محصولات به ترتیب 320, 256, 224, .......... 96, 64, 32  می باشد. سایز دستگیره را باید حسب مدل کابینت خود انتخاب نمایید. همچنین دستگیره های کابینت دارای آبکاری های مختلفی هستند. از انواع آبکاری دستگیره می توان به این موارد اشاره نمود:

  • آبکاری الکتروشیمیایی برای رنگ های نقره ای
  • الکتروفورتیک و پی وی دی برای رنگ های طلایی، رزگلد و زیتونی
  • آبکاری الکترواستاتیک برای رنگ های مشکی و سفید

 آبکاری پی وی دی از مقاوم ترین مدلهای آبکاری دستگیره می باشد که در مدل های مختلف دستگیره درب هم مورد استفاده قرار می گرد. استفاده از آبکاری PVD موجب افزایش مقاومت محصول در برابر فرسایش و زنگ زدگی می شود.

دستگیره کابینت از جمله یراق‌های پر استفاده برای کابینت هاست که برخی از مدلها را می‌توان به عنوان دستگیره کمد و دستگیره کشو هم مورد استفاده قرار داد.