مدل کابینت سفید طلایی های گلاس

0

کابینت سفید طلایی هایگلاس 


رنگ سفید از زمان‌های قدیم، مورد پسند و علاقه مردم بوده است و دلیل آن، زیبایی، پاکی و بازتاب نور بیشتری است که رنگ سفید نسبت به سایر رنگ‌ها دارد. رنگ طلایی نیز از زمان قدیم، نماد اشرافیت و شکوه بوده است و به همین دلیل در ساخت بناها و المان‌های اشرافی و سلطنتی بسیار به کار می‌رفته و امروزه نیز بکار می‌رود. حال تصور کنید ترکیب دو رنگ سفید و طلایی در کنار هم، تا چه حد می‌تواند زیبا و الهام‌بخش باشد!

کابینت‌ سفید طلایی به دلیل آنکه خود هایگلاس، متریالی درخشنده و براق است، ویژگی‌های دو رنگ سفید و طلایی را بیشتر به محیط و چشم بیننده منعکس خواهد نمود. بنابراین با انتخاب این کابینت، شما آشپزخانه‌ای با تمام ویژگی‌های گفته شده خواهید داشت. کابینت سفید طلایی با توجه به ترکیب رنگهایش جلوه ای کلاسیک در عین حالی که مدرن  است به فضای شما میدهد زیرا رنگ طلایی همیشه یک رنگ سلطنتی به حساب می آید .
مواردی که باید در انتخاب کابینت سفید طلایی هایگلاس به آن توجه کنید:
هر نوع کابینت، با هر رنگ و هر متریالی که انتخاب می‌کنید، ویژگی‌های خاصی دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید انتخاب بهتر و جذاب‌تری داشته باشید.

برای مشاهده مدل های دستگیره کابینت کلیک کنید.

•    مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ :


به طور کلی رنگ سفید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک است، بنابراین اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است کابینت سفید طلایی هایگلاس می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل باشد، خصوصا آنکه بازتاب نور بالای هایگلاس، فضای کوچک آشپزخانه را بزرگتر و پرنورتر نیز نشان خواهد داد.
اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ و جادار است، باز هم کابینت سفید طلایی هایگلاس می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد، زیرا محدودیت چندانی در انتخاب رنگ کابینت نخواهید داشت.


•    مناسب برای فضاهای کم‌نور :


کابینت سفید طلایی هایگلاس ، بازتاب نور فوق‌العاده‌ای دارد و اگر آشپزخانه شما پنجره ندارد و یا نور کافی به درون آن نمی‌تابد، این گزینه انتخاب مناسبی است. کابینت هایگلاس به دلیل براق بودن و درخشندگی، خصوصا رنگ های روشن‌تر آن، نور را به طور کامل به محیط باز می‌گرداند و به دلیل همین ویژگی، برای آشپزخانه‌های کوچک و کم‌نور بسیار ایده‌آل است.


•    ساده و شکیل، اما جلوه‌گر :


سبک کابینت هایگلاس ، مدرن است و کابینت مدرن، در زمره‌ی کابینت‌های ساده و بی‌آلایش دسته‌بندی می‌شود. با این وجود، به دلیل آنکه رنگ طلایی، خود نمادی از اشرافیت و تجمل محسوب می‌شود، ترکیب رنگ طلایی با سفید ، می‌تواند سادگی را با شکوه ترکیب و در هم آمیخته کند.


•    کم دوام در برابر نفوذ آب :


کابینت هایگلاس جزو کابینت‌های ضد آب و ضد رطوبت نیست ؛ بنابراین اگر ازین کابینت در آشپزخانه‌تان استفاده می‌کنید باید مراقبت بیشتری از کابینت‌های خود انجام دهید که خیس یا مرطوب نشود و اگر چنین شد، به زودی آن را خشک کنید.
بدیهی است هر چه بیشتر و بهتر از کابینت‌های خود مراقبت کنید، عمر بیشتری خواهند داشت، خصوصا کابینت سفید طلایی هایگلاس که درخشندگی و زیبایی در آن، جلوه‌گر است.


•    نیازمند به تمیزکاری بیشتر :

 

همه‌ی کابینت‌ها، نیاز به تمیزکاری مداوم و دقیق دارند، اما اگر کابینت شما، رنگ روشن‌تر یا براق‌تری داشته باشد، لزوم به تمیزکاری، بیشتر حس خواهد شد.
اگر گزینه‌ی انتخابی شما کابینت سفید طلایی هایگلاس است، باید آن را در فواصل کوتاهتری تمیز کنید. این رنگ و سبک از کابینت، اثر لکه دست و اثر انگشت را نشان خواهد داد، همچنین، اگر لکه‌های رنگی غذا مانند رب یا سس بر روی آن بریزد، ممکن است رد آن باقی بماند. پس لازم است همواره تمیزی و پاکیزگی را در دستور کارتان قرار دهید.
جلوه و زیبایی کابینت‌ سفید طلایی هایگلاس به تمیزی و درخشندگی آن است، بنابراین اگر خیلی اهل تمیزکاری نیستید یا فرصت انجام آن را ندارید، کابینت دیگری را انتخاب کنید!


•    هماهنگی با سایر اجزای آشپزخانه :


اگر کابینت سفید طلایی هایگلاس گزینه‌ی انتخابی شما برای کابینت آشپزخانه است، لازم است اجزای آشپزخانه را در هماهنگی با این رنگ انتخاب کنید. به عنوان مثال، یخچال، لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی بهتر است به رنگ سفید باشند نه نقره‌ای یا سیلور. در مقابل، پیشنهاد می‌دهیم از المان‌های طلایی رنگ در آشپزخانه‌تان استفاده کنید، مانند لوستر طلایی رنگ، شیرآلات طلایی یا ظروفی که در آن‌ها رنگ طلایی بکار رفته است؛ مانند سرویس چینی سفید و طلایی!


•    سفید و طلایی ؛ ترکیب رنگی لوکس و مدرن :

 

کابینت های گلاس سفید طلایی
در بازه‌های زمانی مختلف، رنگ و ترکیب‌ رنگی خاص مد می‌شود. از خصوصیات بارز رنگ سفید طلایی این است که در بیشتر ایام و بازه‌های زمانی، مد و منطبق بر مد روز است. علاوه بر آن، خود کابنیت هایگلاس ، کابینتی مدرن محسوب می‌شود، پس با انتخاب کابینت سفید طلایی هایگلاس ، یک تیر و دو نشان زده‌اید!
هم کابینتی لوکس و امروزی دارید و هم انتخابی کرده‌اید که سالیان سال می‌تواند مدرن و منطبق بر مد روز باشد.


•    هماهنگی با دکوراسیون منزل :


طلایی، رنگ خاصی است و زیبایی آن در هماهنگی و هارمونی، خود را نشان می‌دهد. بهتر است تم کلی خانه و دکوراسیون منزل شما نیز، هماهنگ با رنگ آشپزخانه‌تان که سفید طلایی است باشد.
از آنجا که سبک کابینت هایگلاس، مدرن است، پیشنهاد می‌دهیم از وسایل و لوازم مدرن و امروزی در دکوراسیون منزل خود بیشتر استفاده کنید.
چند مجسمه‌ی طلایی و سفید می‌تواند، هماهنگی بیشتری بین نشمین و آشپزخانه ایجاد کند.


•    در رنگ طلایی افراط نکنید!


زیبایی طلایی، در کم بودن و محدودیت آن است، همانطور که طلا خود عنصری کم‌یاب است! اگر در استفاده از رنگ طلایی، چه در کابینت‌ها و آشپزخانه و چه در دکوراسیون منزل، زیاده‌روی کنید، توی ذوق می‌زند و زیبایی خود را از دست می‌دهد.
رنگ طلایی، باید سهم کوچکی از دکوراسیون سفید رنگ شما داشته باشد، نه بخش عمده‌ای از آن! همانند باریکه‌های طلا که در دست می‌درخشد و برق آن چشم را خیره می‌کند! که اگر در استفاده از طلا هم افراط شود، زشت و ناپسند خواهد شد.


•    دستگیره‌های طلایی و مدرن :


کابینت مدرن، می‌تواند بدون دستگیره نیز باشد، اما در کابینت سفید طلایی هایگلاس ، این گزینه به شما پیشنهاد نمی‌شود. نخستین دلیل، ذات و متریال هایگلاس است که رد و اثر انگشت را نشان می‌دهد و اگر کابینت شما دستگیره نداشته باشد، رد انگشتان‌تان بر روی کابینت باقی مانده و به چشم می‌آید.
دومین دلیل، استفاده بهینه از رنگ طلایی است. اگر قرار است کابینت آشپزخانه شما، ترکیبی از سفید و طلایی باشد، یکی از بهترین روش‌ها که باعث می‌شود طلایی، به اندازه و بهینه در آشپزخانه‌تان استفاده شود، وجود دستگیره‌های طلایی رنگ است.
البته انتخاب نوع و جنس دستگیره، خود تابع مقررات و قوانینی است. 
صفحه‌ی روکابینتی، نمی‌تواند از جنس هایگلاس باشد !
به دلیل آنکه متریال هایگلاس، در برابر ضربه و خط و خش آسیب‌پذیر است، نمی‌توانید ازین جنس به عنوان روکابینتی استفاده کنید. رنگ روکابینتی برای کابینت سفید طلایی هایگلاس ، می‌تواند قهوه‌ای، مشکی، سفید و غیره باشد.
به عنوان مثال، یک سنگ سیاه براق که در آن رگه‌هایی از طلایی یافت می‌شود یا سنگ سفید با رگه‌های باریک طلایی یک انتخاب مناسب است.
اگر به لوازم چوبی و رنگ قهوه‌ای چوب علاقمند هستید، می‌توانید از روکابینتی قهوه‌ای روشن استفاده کنید.

 

🔔 حتما بخوانید: کابینت های گلاس( مزایا و معایب + نگهداری کابینت های گلاس )


رنگ بندی کابینت های گلاس


اگر عاشق رنگ های شاد و انرژی بخش هستید حتما باید کابینت های گلاس را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. چرا که ورق های گلاس در انواع رنگ های سفید، قرمز، زرد، سبز، آبی یا بنفش ساخته می شود. کابینت های گلاس انعطاف فوق العاده ای برای ترکیب رنگ از خود نشان می دهد. ترکیب رنگ کابینت های گلاس بهترین ایده برای یک کابینت مدرن و زیبا است. بهترین رنگ کابینت های گلاس رنگ مورد علاقه شماست! کافی است از یک طراح داخلی کمک بگیرید و ترکیب رنگ مورد علاقه خود را بسازید.

 

بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس


اگر طرفدار فضای مدرن و باز هستید از رنگ های خنثی استفاده کنید. اما اگر طالب یک آشپزخانه شیک و مدرن با کمی تجمل بیشتر هستید بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس برای شما کابینت هایگلاس سفید طلایی است.


رنگ طلایی در ترکیب رنگ کابینت های گلاس


طلا یک عنصر گرانقیمت و کمیاب است. برای همین رنگ طلایی همیشه نماد اشرافیت و تجمل گرایی بوده و هست. امروزه نیز در طراحی دکوراسیون کلاسیک و مدرن از رنگ طلایی زیاد استفاده می شود. نکته مهمی که باید توجه کنید این است که در استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون زیاده روی نکنید. چون طلا همانطور که در طبیعت کمیاب است بهتر است در دکوراسیون هم کمیاب باشد. رنگ طلایی زیاد بعد از مدتی شما را خسته و دلزده می کند. بهترین رنگ خنثی برای ترکیب شدن با طلایی رنگ سفید است. رنگ  سفید به عنوان رنگ اصلی و پس زمینه و طلایی به عنوان رنگ فرعی و حاشیه ای ترکیبی خیره کننده می سازند.

 

کابینت سفید طلایی براق


بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس برای آشپزخانه های کوچک و کم نور کابینت سفید طلایی براق است. کابینت سفید طلایی براق نور را بازتاب می دهد و فضا را بسیار دلباز نشان می دهد. در کابینت سفید طلایی براق می توانید اسکلت و بدنه کابینت را به رنگ سفید ساخته و دستگیره های آن را در بین رنگ های طلایی انتخاب کنید.


بهترین رنگ کابینت های گلاس


رنگ های خنثی به خصوص رنگ سفید هیچ گاه از مد نمی افتند. بعضی طرح و رنگ های خاص کابینت های گلاس در بازه زمانی کوتاه بسیار مورد توجه قرار گرفتند اما بعد مدتی کوتاه جلوه خود را از دست داده و حس دلزدگی ایجاد کردند. کابینت سفید طلایی براق ترکیب رنگی است که همیشه مورد پسند بوده و هیچ گاه از مد نمی افتد.


مدل کابینت های گلاس سفید طلایی


مدل کابینت های گلاس سفید طلایی جز مدل های محبوب کابینت های گلاس است که بین بانوان خوش سلیقه طرفداران زیادی دارد. البته این موضوع را در نظر بگیرید که اثر انگشت و لکه روی کابینت های های گلاس به رنگ روشن بیشتر خود را نشان می دهند. اگر مدل کابینت های گلاس سفید طلایی را برای آشپزخانه خود انتخاب کرده اید برای حفظ درخشش و جلوه خاص، آن را در فواصل کوتاه و منظم با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.


قیمت کابینت های گلاس سفید طلایی

قیمت کابینت های گلاس سفید طلایی


در کابینت سازی به سبک مدرن چون اصل بر سادگی است معمولا از رنگ طلایی برای دستگیره ها و یراق آلات کابینت استفاده می شود. دستگیره کابینت طلایی رنگ باید کیفیت قابل توجهی داشته باشد و بعد از مدتی سیاه نشود. دستگیره های طلایی مدرن که برای کابینت های گلاس سفید طلایی استفاده می شود قیمت بالاتری دارند برای همین قیمت تمام شده کابینت های گلاس سفید طلایی بیشتر می شود. کابینت سفید های گلاس هم خود در کیفیت های متفاوتی ساخته می شود که برای این منظور باید به کابینت ساز حرفه ای و باتجربه مراجعه کنید.
قیمت کابینت سفید طلایی با کیفیت چوب به کار رفته در آن ارتباط مستقیم دارد هر چقدر که چوب کار شده با کیفیت تر باشد قیمت کابینت نیز بیشتر می شود، همچنین استفاده از ابزار ها و یراق آلاتی که به رنگ طلایی هستند و می تواند در قیمت گذاری کابینت سفید طلایی تاثیر گذار باشد، این یراق آلات با کیفیت های متفاوتی در بازار وجود دارند.
البته امکان دارد رنگ بعضی از این دستگیره ها بعد از مدتی که با دست تماس داشتن سیاه شود که نشان دهنده بی کیفیت بودن آن می باشد برای انتخاب بهترین نوع و جنس ورقه های کابینت سفید طلایی خود و همچنین یراق آلات با کیفیت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید


آشپزخانه مدرن با کابینت های گلاس سفید طلایی


بهترین رنگ کابینت های گلاس رنگی است که پس از مدتی شما را خسته و دلزده نکند. کابینت سفید طلایی براق بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس است چون ریسک کمتری دارد و هیچ گاه از مد نمی افتد. اگر کابینت سفید طلایی براق را برای آشپزخانه خود انتخاب کردید می توانید برای جلوه بیشتر آن از لوازم تزئینی استفاده کنید که مکمل زیبایی کابینت سفید طلایی براق باشد. استفاده از مجسمه ها و گلدان هایی با ترکیب رنگ سفید طلایی می تواند ایده مناسبی باشد.
برای داشتن یک فضایی شیک و خاص با ترکیب رنگ سفید و طلایی، می توانید شیرآلات آشپزخانه را به رنگ طلایی انتخاب کرده و نصب کنید.

رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه باید کم و در حاشیه باشد تا به چشم بیاید و زیبایی خود را نشان دهد. نصب لوستر طلایی رنگ در آشپزخانه می تواند این دکور زیبا را تکمیل کند.


صفحه روی کابینت را از جنس های گلاس استفاده نکنید


صفحه کانتر یا پیشخوان آشپزخانه جایی است که کارهای آشپزی روی آن انجام می شود و در معرض تماس با چاقو و اشیای نوک تیز است. ورق هایگلاس مقاومت کمی در برابر برخورد اشیای نوک تیز دارد و اگر در اثر ضربه به آن خراشی وارد شود قابل جبران نخواهد بود. برای همین به هیچ عنوان صفحه روی کابینت را از جنس های گلاس استفاده نکنید. می توانید صفحه کانتر را از جنس سنگ سفید یا سیاه با رگه های طلایی انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری با کابینت هایگلاس سفید طلایی شما داشته باشد.


نگه داری کابینت سفید طلایی براق


به طور کلی نگه داری کابینت های گلاس بسیار راحت تر از انواع دیگر کابینت ها است. کابینت هایگلاس به دلیل سطح صاف و براقی که دارد گرد و غبار کمتری به خود می گیرد و به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک و تمیز می شود. کابینت هایگلاس برجستگی و فرورفتگی در سطح خود ندارد و برای همین نیازی به پاک کردن آن با مواد شوینده و اسفنج نیست. اگر در فواصل منظم این کابینت ها را تمیز کنید هیچگاه زیبایی و درخشندگی خود را از دست نخواهند داد.

 

زرد شدن کابینت های گلاس سفید طلایی


زرد شدن کابینت های گلاس بستگی زیادی به کیفیت آن دارد. بعضی تولید کنندگان از ورق های گلاس نامرغوب برای ساختن کابینت استفاده می کنند. کابینت هایگلاس بی کیفیت به مرور زمان در محیط آشپزخانه با پخش شدن ذرات بخار و غذا در هوا زرد می شود. برای همین هنگام انتخاب کابینت ساز و ورق های گلاس استفاده شده بیشترین دقت را به خرج دهید.


انواع مدل کابینت سفید طلایی آشپزخانه


مدل کابینت سفید مشکی، کابینت سفید طلایی و کابینت کرم قهوه ای از انواع مدل کابینت ها با رنگ های خاص و زیبا هستند و اگر شما تمایل دارید دکوراسیونی متفاوت را در فضای آشپزخانه تان ایجاد کنید بهتر است از این مدل ها استفاده کنید.

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

مدل کابینت با ترکیب رنگ سفید و طلایی


کابینت با طرح و رنگ های متنوع خود باعث جلوه بیشتر طراحی داخلی آشپزخانه می شوند و با توجه به اینکه امروزه اغلب آشپزخانه ها به صورت اپن و جزیره طراحی می شوند انتخاب طرح و رنگ کابینت برای آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه داشته باشید که علاوه بر مدل و طرح کابینت آشپزخانه باید در انتخاب رنگ آن ها نیز حساسیت لازم را به خرج دهید و بهتر است رنگ کابینت با توجه به سایر رنگ های بکار برده شده در فضای آشپزخانه انتخاب شود.
مناسب ترین و پرطرفدارترین رنگ برای کابینت های آشپزخانه رنگ سفید است زیرا این رنگ دارای ماهیت خنثی است و با هر رنگی می توانید آن را ترکیب کنید. ترکیب رنگ طلایی و سفید برای کابینت های آشپزخانه ترکیب رنگی ایده آل و زیبایی است. اغلب از مدل کابینت سفید طلایی در فضای آشپزخانه ها با دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود و علاوه بر این طلایی رنگ بی نظیر و اشرافی است و اگر با رنگ سفید ترکیب شود فضای آشپزخانه منزل شما بی نظیر و باکلاس تر به نظر می رسد.


مدل های کابینت سفید با طرح های زیبا


بسیاری از افراد در آشپزخانه خود تجربه استفاده از کابینت سفید را داشته اند، باید اعتراف کنم سفید همواره رنگ مناسبی برای استفاده در تمام نقاط منزل است اما در کنار تجربه های مثبت استفاده از کابینت سفید تجربه های منفی نیز وجود دارد 


نکاتی برای استفاده از کابینت سفید :


برای اینکه شما تجربه موفقی در استفاده از کابینت سفید در آشپزخانه خود داشته باشید لازم است قوانین استفاده از کابینت سفید را بدانید. سفید رنگ شاد و پر انرژیست اما باید همواره به سلامت رنگ سفید روی بدنه کابینت اهمیت دهید ممکن است بر اثر اصابت ضربه و یا حرارت زیاد به بدنه کابینت مقداری از رنگ آن دچار ریزش شود در این صورت باید بدانید که بزرگترین دشمن زیبایی کابینت سفید شما ظهور کرده است. زیرا زخمی شدن بدنه و خوردگی رنگ در بدنه کابینت سفید از کیلومترها فاصله هم قابل تشخیص است پیشنهاد می کنم برای رفع این مشکل به جای هزینه های زیاد حمل و نقل و تعمیر کابینت آسیب دیده، محل زخمی  شده در بدنه کابینت را با اسپری سفید رنگ(مقاوم در برابر حرارت) بپوشانید (البته قبل از این کار با چند روزنامه مکان های اطراف محل اسپری را به خوبی بپوشانید). از دیگر نکاتی که برای جذابیت بیشتر کابینت سفید رنگ شما باید رعایت شود عدم استفاده از رنگ های تیره کدر در دیوارهای مجاور کابینت است بهتر است در صورت استفاده از رنگ های تیره از رنگ های براق و با انرژی استفاده نمایید. رنگ سفید در آشپزخانه این اطمینان را به شما می دهد که بدون صرف هزینه های زیاد دارای آشپزخانه شاد و شیک شوید اگر در تدارک دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ برای خانه خود هستید حتما تناسب رنگ های متضاد با رنگ سفید را رعایت نمایید تا کابینت سفید رنگ شما جذابیت بیشتری بدست آورد.

اگر تا به حال از کابیت سفید استفاده نکرده اید و یا در انتخاب آن دودل هستید به شما پیشنهاد می کنم استفاده از کابینت با دو رنگ خاص و متضاد را نیز به گزینه های خود اضافه نمایید. 

رنگ سفید همواره ایده آل و زیباست برای جلوه بیشتر این زیبایی در آشپزخانه خود از نورپردازی مناسبی بهره ببرید تا کابینت سفید آشپزخانه شما زیبایی های خاص خود را به رخ دیگران بکشد.


کابینت آشپزخانه سفید


کابینت آشپزخانه سفید به دلیل نمای روشن و جذابی که به آشپزخانه منزل ما می دهد مورد استقبال بسیاری از مشتریان بوده است

ضمنا بسیاری از افرادی که فضای آشپزخانه آنها کوچک است علاقه مند به این هستند که

با استفاده از کابینت آشپزخانه سفید نمایی روشن تر و بزرگتر برای آشپزخانه منزل خود پدید آورند

عده ای هم به دلیل علاقه ی بسیار زیادی که به استفاده از رنگ روشن در فضای منزل خود دارند

به خصوص استفاده از رنگ روشن برای کابینت پولیشی که زیبایی آشپزخانه منزل شما را دو چندان خواهد کرد

 

شیکترین مدل کابینت طلایی به سبک کلاسیک با درب های ممبران


یکی از ترکیب رنگ های لوکس و لاکچری در رنگ های کابینت آشپزخانه رنگ سفید و طلایی میباشد که ترکیب این دو رنگ مخصوصا با روکش های سفید براق و طلایی براق زیبایی و جلوه منحصر به فردی ایجاد میکند بالاخص وقتی در کابینت آشپزخانه از درب های ممبران استفاده شده باشد

رنگ سفید طلایی از رنگ های کلاسیک و با سابقه بلند مدت است و از پرطرفدار ترین رنگ های دکوراسیون داخلی محسوب میشود و از ویژگی های این دو رنگ همخوانی یا هارمونی داشتن با دیگر رنگ های موجود در دکوراسیون خانه میباشد

و بیشتر این ترکیب دو رنگ برای کار های سبک کلاسیک مورد استفاده است تا مدرن و میشه گفت به ندرت روی درب کابینت های مدرن از جنس هایگلاس سفید طلایی طرفدار دارد

 

کدام قسمت ها طلایی و کدام سفید ؟


رنگ طلایی رنگ دوم و حاشیه کار محسوب میشود زیرا همانقدر که حضور به اندازه اش سبب زیبایی و شکوه کار میشود زیادی آن هم باعث دلزدگی و کلافگی میشود و میشه گفت مانند چاشنی غذا عمل میکند به همین دلیل در کارهای کابینت اغلب توصیه میشود در حواشی کار یعنی بخش های سرستون ها الماسه ها و گل های روی درب و نما ها را به این رنگ اختصاص دهید و مابقی آیتم ها را مانند درب و نما ها و همینطور ستون ها و تاج و پاخور های کابینت را به رنگ پایه اختصاص دهید

رنگ پایه و اصلی در درب های کابینت در مقابل رنگ دوم طلایی معمولا سفید کرم و رنگ های روشن میباشد که این ترکیب رنگ ها امتحان خود را پس داده و با اطمینان میتوانید در کار خود انتخاب و اجرا نمایید.

 

کابینت سفید طلایی لوکس


شاید شما نیز دلتان بخواهد آشپزخانه خود را به سبک اشرافی های قدیمی دکور کنید و شاید دلتان بخواهد حس لوکس و کلاسیک بودن آشپزخانه های سلطنتی را داشته باشید.
امروزه دست یافت به این خواسته ها دور از دسترس نیست، با پیشرفت  تکنولوژی و ساخت انواع ماشین آلات برای طراحی کابینت مانند دستگاه های CNC می توانید کابینت لوکس و اشرافی و سلطنتی خود را به آسانی در خانه خود نصب کنید.


کابینت سفید طلایی برای کدام آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد؟


همان طور که می دانید رنگ طلایی بسیار رنگ شیک و لاکچری است در زمان های قدیم از طلا در تزیینات خانه استفاده می کردند در آن زمان ها ترکیب رنگ ها محدود بود و افرادی که کمی مرفه تر بودند، از طلا و نقره و رنگ هایی طلایی برای آشپزخانه و دکوراسیون خانه ی خود استفاده می کردند.

امروزه نیز رنگ طلایی یکی از انتخاب های لوکسی می باشد که می توانید در ترکیب های رنگ خانه و آشپزخانه خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که رنگ طلایی به واسطه ی زرق و برقی که دارد همیشه رنگی جالب توجه بوده است با این که در استفاده از رنگ طلایی محدودیتی ندارید، اما استفاده ی بیش از حد ازین رنگ ممکن است دل هر فردی را حتی اگر عاشق رنگ های براق باشد را بزند پس ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه آشپزخانه و دکوراسیون شیکی داشته باشید از ترکیب رنگ طلایی با رنگ های روشنی مانند کرم و سفید استفاده کنید.

 

کابینت سفید طلایی در کدام سبک ها بیشتر استفاده می شود؟


کابینت سفید طلایی یکی از ترکیب رنگ های معروف و محبوب امروز افرادی است که به سبک های قدیمی و کلاسیک علاقه مند هستند و این ترکیب رنگ در کابینت های آشپزخانه ی شما فضا را بسیار نوستالژیک و زیبا می کند و همان طور که می دانید رنگ سفید از رنگ های خنثی می باشد و بهترین رنگی که می توانید برای ترکیب کردن استفاده کنید.

از کابینت سفید طلایی بیشتر در محیط های بزرگ استفاده می شود زیرا این کابینت ها اکثرا به سبک های کلاسیک و ممبران هستند و در محیط های بزرگ جلوه ی خود را نشان می دهند همچنین رنگ سفید باعث می شود تا آشپزخانه شما بزرگ تر از ابعاد واقعی اش به نظر برسد.


کابینت سفید طلایی در سبک مدرن چگونه ظهور پیدا می کند؟


خیلی کم پیش می آید که در محیط های مدرن از کابینت سفید طلایی استفاده شود اما این ترکیب رنگ ها در سبک های مدرن نیز وجود دارد و به صورت بسیار ظریف و ساده کار شده اند یا فقط از یراق الات و دستگیره های طلایی برای کابینت های سفید استفاده شده است.
کابینت ممبران را میتوانیم بهترین طراحی برای کابینت سفید طلایی بدانیم
یکی از انواع سبک ها که از کابینت سفید طلایی در آن به خوبی می توانیم استفاده کنیم کابینت ممبران یا وکیوم است روی کابینت ممبران یک لایه روکش ضد آب کشیده می شود که میتواند این روکش به رنگ سفید باشد دستگاه هایی که روکش را روی مغزی ام دی اف وکیوم می کنندو روکش را به دقت روی ریزه کاری های کابینت نیز بچسبانند.
این کابینت ها مانند کابینت های چوبی کلاسیک هستند که روی سر ستون ها و عاج کابینت ها کنده کاری شده است معمولا از رنگ طلایی در تزیینات، ریز کاری ها، سر ستون ها و عاج کابینت سفید طلایی در سبک ممبران کار می شوند، همچنین می توانید از وسایل و ابزار های آشپزخانه به رنگ طلایی و برنجی نیز استفاده کنید تا بیشتر فضای آشپزخانه ی خود را به آشپزخانه های سلطنتی قدیمی نزدیک بکنید.
کابینت سفید طلایی انتخابی برای افراد سخت پسند
بسیاری از افراد روی نظافت و تمیزی آشپزخانه ی خود حساس هستند و می خواهند همیشه محیطی تمیز داشته باشند کابینت سفید طلایی از دو رنگ ملایم و روشن ساخته شده اند که هر دو به روشن شدن آشپزخانه کمک می کنند.
یکی از مواردی که باعث می شود آشپزخانه شما مرتب و تمیز تر از آشپزخانه های رنگی به نظر برسد همین رنگ طلایی است رنگ طلایی موجود در ترکیب آشپزخانه و براق بودن آن باعث می شود که محیط تمیز و شیک به نظر برسد تمیز کردن کابینت سفید طلایی نیز آسان است.

 

طراحی دکوراسیون آشپزخانه طلایی


در این بخش از طراحی دکوراسیون داخلی به سراغ استفاده از رنگی خاص آن هم در آشپزخانه رفته ایم. رنگ طلایی رنگی که شاید کسی تا به حال از آن در داشتن آشپزخانه ای شیک استفاده نکرده است چرا که همیشه رنگ طلایی را مناسب برای اتاق های دیگر خانه همچون پذیرایی و .. می دانستیم.
به دلیل تن خاص رنگ طلایی استفاده از آن باید با خلاقیت و علم دکوراسیون همراه باشد به این دلیل که آشپزخانه محیطی است که بیشتر از جاهای دیگر خانه نیاز به تمیز کردن دارد پس نمی توان بخش اعظمی از رنگ طلایی در آن استفاده کرد.نکته ی بعدی ترکیب درست آن با رنگهای دیگر است به عنوان مثال یکی از بهترین رنگها برای ترکیب با رنگ طلایی رنگ آبی است البته نه در تناژ بسیار روشن.
نکته ی دیگر محل استفاده از رنگ طلایی در آشپزخانه است که از نظر دکوراتورهایی ماهر دنیا دیواری خالی در آشپزخانه انتخاب خوبی است که اگر قفسه ای طلایی با محتویاتی خلوت و پراکنده داشته باشیم زیبایی آن چند برابر خواهد شد همچنین دستگیره های کابینت ها و یا اسکلت اصلی صندلی ها تاثیر خوبی در تکمیل این زیبایی خواهد داشت.


استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون

 

این روزها در طراحی دکوراسیون داخلی از رنگ طلایی استفاده فراوانی می شود. رنگ طلایی ، رنگی لوکس و پر زرق و برق است که از گذشته تا کنون مربوط به فضاهای شاهانه و متجملانه بوده است.
اضافه کردن رنگ طلایی به دکوراسیون سبب ایجاد یک فضای شیک و موقر خواهد شد . اضافه کردن رنگ طلایی به دکوراسیون داخلی اصولی دارد . 


دکوراسیون منزل به رنگ طلایی

 

طلایی همان رنگ زرد انرژی بخش است که به آن با درصدهای مختلف برق اضافه می شود.از رنگ طلایی برای دکوراسیون بسیار استفاده می شود . اگر این رنگ به درستی بکار گرفته شود ، گرمای ملایم اما پرجلایی را به فضای اتاق اضافه می کند و سبب زیبا شدن فضا می شود اما در صورت عدم رعایت تناسب ، این رنگ جذاب، فضا را بسیار آزاردهنده می کند و یک خانه طلایی دلزده و افراطی برای شما ایجاد می کند.


طلایی مدرن؛ طلایی کلاسیک

 

در سبک کلاسیک رنگ طلایی شناخته شده تر است و فضا را لوکس می کند. رنگ طلایی در سبک کلاسیک روی منبت ها و ابزارهای چوبی و برنز پر نقش و نگار به کار می رود.
استفاده از رنگ طلایی در سبک مدرن سبب به سمت تجمل کشیده شدن این سبک می شود. رنگ طلایی در سبک مدرن روی سطوح صاف تر استفاده می شود مثلا در خانه ای به سبک مدرن که دارای یک دیوار آجری است باید تنها چند آجر آن را طلایی کنید و یا برروی دیوار یک قاب طلایی رنگ ساده و بدون هیچ عکسی نصب نمایید.

 

حذف نور موضعی

 

رنگ طلایی در محیط درخشش دارد بنابراین نباید از نور موضعی در فضا استفاده نمود زیرا سبب کاسته شدن از جلوه رنگ طلایی خواهد شد بنابراین از رنگ طلایی در جاهایی که نور طبیعی وجود دارد ، استفاده نکنید زیرا زمانی که طلایی در معرض مستقیم نور قرار می گیرد، درخشش آن چشم رامی آزارد .
در محیط های تاریک از رنگ طلایی برای دکوراسیون استفاده کنید تا محیط شما درخشان شود چرا که رنگ طلایی بیشترین درخشش را در فضای تاریک دارد.
ترکیب رنگ طلایی با تمام گروه های رنگی و با همه رنگ ها از سفید تا سیاه جذاب می باشد . برای زیبا و جذاب شدن دکوراسیون بهتر است رنگ طلایی را با رنگ های پرطرفدارمثل رنگ فیروزه ای، بنفش و مشکی ترکیب کنید.

 

ترکیب کابینت آشپزخانه با رنگ طلایی


مات یا براق؟

لوکس ترین رنگ که رنگ گران ترین فلز دنیا نیز می باشد رنگ طلایی است . در دکوراسیون از رنگ طلایی به صورت مات یا براق استفاده می کنند.
در سبک مدرن از رنگ طلایی به صورت مینیمال (مختصر و محدود) با پوشش مات و در کمترین سطح استفاده می کنند اما اگر بخواهیم در فضا رنگ طلایی بیشتر به نظر رسد ، از طلایی براق استفاده کنید.

مدل کابینت سفید نقره ای

کابینت های گلاس سفید نقره ای

استفاده از رنگ طلایی برای سالن پذیرایی

 

طراحی داخلی سالن پذیرایی اهمیت بیشتری نسبت به سایر فضاها دارد . استفاده از رنگ طلایی در سالن پذیرایی فضایی مجلل را ایجاد می کند. در دکوراسیون پذیرایی بهتر است رنگ طلایی را به صورت ترکیبی به کار ببرید و با رنگ های آبی و مشکی ترکیب کنید. برای ترکیب رنگ طلایی با رنگ آبی یا مشکی از رنگ هایی مثل طلایی که براق و گرم تر هستند ، خیلی کم و از رنگ های سردتر ، بسیار بیشتر در فضا استفاده کنید.


ترکیب سفید و طلایی برای طراحی دکوراسیون

 

سفید یک رنگ خنثی است. بنابراین افراد برای طراحی داخلی دکوراسیون از این رنگ کنار رنگ دیگرمانند طلایی استفاده می کنند تا دکوراسیون شیک و مدرن به نظر برسد.


ترکیب رنگ طلایی و قرمز در طراحی داخلی

 

از جمله قدیمی ترین ترکیبات رنگ طلایی که در فضاهای رستورانی دیده می شود ترکیب رنگ طلایی با رنگ قرمز است . برای ترکیب رنگ طلایی و رنگ قرمز به صورت بسیار محدود و در حد چند کوسن و اشیای کوچک از قرمز استفاده نمایید و باقی را طلایی بکار ببرید.


ترکیب رنگ طلایی و سبز در طراحی داخلی

 

یکی از دلنشین ترین فضاها حضور رنگ سبز در کنار طلایی است . این ترکیب بیش تر در فضاهای کلاسیک دیده می شود به خصوص این که از پارچه های مخمل سبز استفاده کنید.

 

استفاده از رنگ طلایی در اتاق خواب

 

ایجاد احساس آرامش در اتاق خواب در دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد . رنگ طلایی پر زرق و برق است و بهتر است در اتاق خواب در اکسسوری ها، کوسن ها و پرده های اتاق خواب از این رنگ استفاده نمود . اگر لوازم اتاق خواب ساده باشد بهتر است از یک کاغذدیواری طلایی شلوغ برای دیوار اتاق خواب استفاده کرد.


استفاده از رنگ طلایی در آشپزخانه

 

از رنگ طلایی در آشپزخانه خیلی کم استفاده کنید و تنها از این رنگ به صورت نوار در اطراف کابینت یا سرامیک میانی کابینت ها استفاده کنید.
اگر آشپزخانه شما از نور کافی و مناسب برخوردار نیست با کمی رنگ طلایی به فضا زیبایی خاصی ببخشید . برای روح بخشیدن به آشپزخانه با رنگ طلایی، دیوار زیر پنجره را به رنگ طلایی مایل به زرد و بقیه دیوارها را کرم روشن کنید.
پرده های آشپزخانه را نیز به رنگ عنابی و عسلی و لوستر سقف آشپزخانه را زرد و طلایی انتخاب کنید. برای تکمیل چیدمان نیزبر روی اوپن اآشپزخانه یا کابینت ، گلدانی سرامیکی سورمه ای با گل های قرمز بگذارید.
برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و سالن غذاخوری تاریک و بدون نور از ترکیب رنگ طلایی با سفید استفاده کنید. با ترکیب این رنگ ها در فضای اتاق غذاخوری و آشپزخانه خود می توانید دکوراسیون شیک و بی نظیری را ایجاد کنید.

 


مدل کابینت سفید مشکی

کابینت های گلاس سفید مشکی

نکاتی مهم برای بکار بردن رنگ طلایی در دکوراسیون

 

از رنگ طلایی معمولا در کلاف مبلمان استفاده می شود. از رنگ طلایی برای بخش هایی که حجمی کوچک تر دارند و در پارچه مبل و حداکثر فضا از رنگ های سرد مانند آبی، خاکستری و سبز استفاده می کنند تا رنگ طلایی جلوه بخش تر گردد و فضا دلپذیر شود.
 

کابینت سفید و قهوه ای

 

کابینت های گلاس سفید قهوه ای