پارتیشن اداری

0

پارتیشن اداری چیست؟ پارتیشن چه کاربرد هایی دارد؟ و پارتیشن اداری دارای چند مدل است؟
این ها سوالاتی هستند که کاربران زیادی به دنبال جواب آنها و آشنایی با آنها هستند و به همین علت ما تصمیم داریم در ادامه شما را کاملا با این محصولات شرکت آنیل چوب آشنا کنیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید...

 

پارتیشن اداری

/پارتیشن اداری

در زمان های نه چندان دور افراد برای جداسازی و سامندهی به مکانی مانند منزل یا اداره و شرکت از دیوار کشی یا روش های سخت و زمانبر استفاده میکردند که علاوه بر اینکه هزینه های زیادی داشت ، بلکه زمان و انرژی زیادی هم به هدر میرفت.
اما امروزه دیگر کسی از این روش های بیهوده استفاده نمیکند.
شاید برایتان سوال پیش بیاید که پس در این شرایط بهترین راه چیست؟
پارتیشن اداری یکی از یکیاز وسیله هایی است که در فضاهای باز با هر شرایطی برای بهینه سازی فضا و بالا بردن راندمان کاری ، مورد توجه و استفاده افراد و کارفرمایان زیادی قرار گرفته است.
با استفاده از این وسیله میتوانید علاوه بر اینکه ارتباط کاری بین افراد را در محیط بیشتر کنید ، بلکه به عنوان یک کارفرما میتوانید دید و نظارت کامل به تمامی کارمندان خود داشته باشید.
از دیگر مزایا استفاده از پارتیشن میتوان به داشتن نور کافی ، عدم نفوذ سر و صدا و همچنین عدم ایجاد گرما یا سرما در محیط اشاره کرد که همین مزایا باعث کاربرد های زیاد این محصولات شده اند.
در سیستم طراحی گذشته فضاهایی با چهار دیوار به وجود می آمد ولی با پیشرفت تکنولوژی تقسیم فضا به صورتی شده است که در جریان طراحی داخلی حرکت در فضا جریان دارد که با استفاده از انواع مصالح جدا کننده صورت می گیرد.
به طور کلی اگر شما کارفرمای یک شغل اداری یا حتی کارفرمای یک شرکت شخصی هستید و قصد داریم شرکت جدیدی راه انداری کنید یا حتی تغییر دکوراسیون دهید ، با این محصولات میتوانید با هزینه های کاملا مناسب و در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت و همچنین به هم ریختن و شلوغ شدن محیط ، مکانی دلخواه با سلیقه خودتان داشته باشید و زیبایی خاصی به محیط ببخشید.
با این محصولات هم مجلل بودن محیط کاری بیشتر میشود و هم اینکه راندمان کاری بیشتر میشود یعنی اینکه وقتی کارفرمایان یا مسئولات شرکت ها و نهاد ها دیگر وارد شرکت شما میشوند ، حال خوبی به آنها دست میدهد.
این پارتیشن های اداری دارای مدل های مختلفی است که هر کسی نسبت به شرایط و نیاز های خودش آنها را سفارش میدهد که در ادامه با آنها آشنا میشوید.

 

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف یکی از انواع پارتیشن های اداری و خانگی میباشد که امروزه بسیار مورد استفاه قرار گرفته است و میتواند جلوه ای سنتی ، گرم و کلاسیک در محیط ایجاد کند.
وقتی از این نوع پارتیشن در محیط کاری خود استفاده کنید ، راحت میتوانید مبلمان اداری و سایر وسایل دکوراسیون داخلی را با این وسیله تناسب دهید و محیطی مناسب برای خود و کارمندان و مشتریان ایجاد کنید.
پارتیشن ام دی اف دارای طرح و مدل های مختلف همراه با روکش های متنوعی است که متقاضیان نسبت به شرایط و نیاز و دکوراسیون داخلی مکان مورد نظر میتوانند آن را انتخاب کنند و سفارش دهند.
به وسیله پارتیشن اداری می توان به شرکت جلوه ی خانه داد؛ از لابی و ورودی شرکت گرفته تا اتاق کنفرانس و جلسات یا محیط عمومی شرکت. برای پارتیشن اداری، گزینه های زیادی برای انتخاب داریم، مثل بلوط ، راش ، افرا ، گیلاس و خیلی انتخاب های دیگر.
از ویژگی ها و دلایل محبوبیت این محصولات میتوان به روکش های مختلف چوب مانند روکش چوب طبیعی و ده ها مورد دیگر اشاره کرد و علاوه بر این ، این وسیله لبه های تمیز و صاف و صیقل داده شده دارد و نحوه نصب آن هم به گونه ای است که در صورت نیاز میتوانید به راحتی آنها را باز و جدا کنید و در قسمتی دیگر استفاده کنید یا اصلا استفاده نکنید.

مزایا پارتیشن های ام دی اف

  • ظاهر زیبا و هماهنگ با سایر بخش های مبلمان اداری
  • قیمت مناسب به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
  • سهولت در نصب
  • امکان تغییر ساختار پارتیشن ها پس از تولید و حتی پس از نصب
  • زمان تولید کوتاه تر به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
  • وزن کمتر پارتیشن ام دی اف به نسبت سایر متریال ها
  • امکان انتخاب رنگ و طرح های مختلف و ایجاد هارمونی با محیط
  • امکان ایجاد تنوع بیشتر در طرح ظاهری پارتیشن ها
  • طرح و مدل و روکش های متنوع و زیبا

 

پارتیشن دوجداره

پارتیشن دوجداره

یکی دیگر از با کیفیت ترین پارتیشن های اداری ، پارتیشن دوجداره میباشد که نسبت به سایر پارتیشن ها دارای مزایا و برتری های بیشتری است و توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند.
همانطور که گفته شد از پارتیشن به عنوان یک دیوار یا محافظ در محیط استفاده میشود تا فضا را طبق نیاز و سلیقه بهینه و جدا کند.
این نوع پارتیشن ها از شیشه های دوجداره ساخته میشوند که علاوه بر اینکه از نفوذ سر و صدا جلوگیری میکند ، بلکه میتوانید با چسباندن برچسب های مات روی شیشه ، از مزاحمت های دیداری هم جلوگیری کنید
به منظور ایجاد کاربری های بیشتر و همینطور داشتن میزان نور کافی در فضا، پارتیشن دوجداره در ارتفاع های مختلف طراحی و تولید می شود. تا در طول مدت استفاده از این نوع پارتیشن اصظحکاک کمتری داشته و پس از مدتی نیاز به رگلاژ و سرویس نداشته باشد.
این وسیله ها مقاومت و ایستایی بالایی دارند و همین ویژگی باعث شده است که 

پارتیشن دوجداره ام دی اف

یکی از پر کاربرد ترین و بهترین پارتیشن های دوجداره ، پارتیشن MDF دوجداره است که از ترکیب پانل های ام دی اف یا قاب های شیشه خود ساخته میشود که جلوه زیبا و شیکی در محیط اداری ایجاد میکند.
در پارتیشن دوجداره از ام دی اف 16 میلینتری با روکش ملامینه و در قسمتهایی که شیشه به کار برده شده از شیشه های 4 و 6 میلی متری با توان بالا استفاده می شود.

پارتیشن دوجداره شیشه ای

اگر دنبال پارتیشن مرغوب و با کیفیت هستید از این نوع پارتیشن که با آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل ساخته میشود استفاده کنید و محیط را به بهترین شکل ساماندهی کنید.
این پارتیشن ها فضا های پرت را میپوشانند و آنها را به انبار تبدیل میکنند.
از مهم ترین مزیت های این محصولات میتوان به جدا کردن و نصب آنها در محیط های دیگر اشاره کرد.

 

قیمت پارتیشن اداری

آنیل چوب یک شرکت معتبر و شناخته شده در زمینه ساخت و فروش انواع پارتیشن اداری و خانگی میباشد که دارای بیش از 10 سال تجربه و سابقه درخشان در این زمینه است و محصولات با کیفیت را همراه با قیمت مناسب عرضه میکند.
قیمت انواع پارتیشن ها ثابت نیست و بستگی به مواردی مانند نوع پارتیشن ، طرح و مدل و رنگ ، متراژ ، دوجداره یا تک جداره بودن ، کیفیت یراق آلات و موارد دیگر دارد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها میتوانید با شماره های ما در سایت آنیل چوب تماس بگیرید.